ArtondeNovember

Usch, nu har jag precis bakat en dubbel sats med muffins. JAg började med en men upptäckte senare att det bara blev 6 st. så det fick bli en till.

Alex kommer hit senare, sen ska jag nog lägga mej ganska tidigt. måste ta det lungt innan min 14timmars dag imorgon.

Vi har nämligen Musikcafé imorgon.
vilket innebär musikunderhållning, utställningar och café. Även ett litet musikquiz på 15 frågor.
Det är i solskiftets nedre del kl 18.30-21.00. ni får hemskt gärna komma dit.
Inträde 10kr för de stora och 5kr för de små.

Vi hade lunchkonsert idag också, vilket gick otroligt bra, de två första gångerna vi spelade.
sen så började några skratta åt mej, och det reulterade i att jag missade strängarna hela tiden. och glömde bort att spela. bajs.

Men nu ska jag gå upp och läsa lite Breaking Dawn. puss <3
Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; hehe okej ^^ lägger till dig nu! har du lagt till mig??

Kramar

2009-11-19 @ 10:24:39
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: empa

hejsan emma pemma jag och erika och petra kommer och kollar på dig ikväll :P kram ses sen

2009-11-19 @ 15:25:09
URL: http://sommarfliiikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0