Heads or tails? Real or not

Idag har vi haft det fruktade soprovet. Det gick faktiskt ganska bra.

Och bara för att jag inte haft något mer vettigt att säga så säger jag som Erika:

Jag hatar november!
Det är liksom mitt emellan den mysig hösten, och den mysiga vinter. Det är helt grått och apakallt ute. Dessutom blir det mörkt klockan 4. Jag sitter och skriver kl 15.56 ganska exakt, men ändå känns det som att klockan är runt 7.
Annars brukar jag tycka om hösten, inte bara för att jag fyller år då. Utan för att färgerna är helt otroligt fina. Alla träden är verkligen vackra. Vintern är oxå fin. Om det är snö ute, annars kan det lika gärna vara november.
Kommentarer
Postat av: Helene

fin blogg :D

2009-11-05 @ 21:04:46
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0