Jossan är hon bakom Anna



I'M THE ONE WITH THE GUITAR,
-And yes, thats Melody <3

Och för alla som vill veta blev kvällen mycket lyckad.
Emma är en Gris 'tillfälligt namn' var bäst av alla.
Låtarna vi spelade var:
Wherever you will go - The Calling
-Erika på piano
-Anna på sång och bas
-Jossan på trummor
-Emma på gitarr
Here Without You - 3 Doors Down
-Erika på piano
-Anna på sång
-Jossan på bas
-Erik Fundin på trummor
-Emma på gitarr


Nu ska jag fortsätta på min mysiga fredag. hoppas ni har det lika trevligt som jag !
<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi hade jättekul!

Jag kommer aldrig glömma den där synen av din syrra och den där andra "människan"! xD

Och han som gick förbi och härmade oss när vi sparkade varandra ^^

2009-11-21 @ 16:22:34
URL: http://radonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0