Mumma = Bajs?

Jag tror inte för mycket på att skriva ett inlägg när man egentligen inte hinner. det blir inte särskilt välskrivet då. men okej, bara för att jag knappt har skrivit på sista tiden. Och jag antar att vissa kanske vill veta vad som pågår i mitt liv just nu. Jag hoppas det iallafall.

Min dag har varit upp och ner. Den började sämst. För det första försov jag mej, sen dessutom så har det inte varit så himla bra mellan mej och erika. Hon sa saker till mej, jag svarade men det kändes så fel. På bussen så struntade hon och Carro i mej. Allt har varit otroligt jobbigt på senaste tiden. Okej, inte allt, men nycket. Jag har varit nästan hela tiden med Alex. Thank god for him. Utan honom hade jag inte klarat mej just nu. Det har hänt så himla mycket att om inte jag hade kunnat få komma bort från allt med en person som man kan tänka på annat med så hade jag dött. jag gillar honom jättemycket verkligen. Men senare blev det bättre iallafall. Sen åkte vi till täby, Erika och jag. Jag var verkligen i stort behov av nya jeans, så jeans blev det.
Jag borde kanske vara hemma och plugga nu, men idag orkar jag inte.
Det blir ut och träffa Alex istället.

Vi ses ! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0