Run away with me.

Man skulle ju kunna tro att jag skulle vara på bra humör idag.
Det är jag inte alls.

Det känns som att alla vänder sig emot mej. Jag har ingen lust att gå in på detaljer i bloggen, det känns oerhört opersonligt. Men de det handlar om vet. Jag går runt och är allmänt irriterad 80% av tiden. kan glömma bort det ett tag, och skratta. Men jag är fortfarande besviken. Jag hoppas att du förstår på riktigt snart. För det gör du inte nu.
Jag saknar Alex, typ den ända jag kan prata med just nu. 


Dessutom..
För ett par dagar sen kom pappa fram till att Missan har ont i tassen. Idag har hon gått och gömt sig någonstans.
Katter kan tydligen göra så om de har ont någonstans. jag är rädd.

Jag fyller år imorgon, jag ska vara glad.
Kommentarer
Postat av: Yama

du har en fin blogg :)trevlig o läsa :P

puss o kram<3

2009-10-25 @ 00:41:12
Postat av: Carro

Emma, om du vill prata med nån kan du alltid prata med mig!

Du vet att jag är här för dig om du behöver mig, jag vet att vi inte är "jätte-tajta" som du och Erika och Carro, men vi brukade va jätte mycket, och jag saknar det lixom...

Jag finns här om du behöver råd, eller om du bara vill att någon ska lyssna på dina problem, utan att döma, eller kommentera...

Jag gillar inte när mina kompisar är ledsna...

Så om du, som sagt, vill snacka med någon, kan du alltid komma till mig, för jag kmr lyssna på dig<33

PS. Det blev ganska långt och så, men hoppas du fattar>.<

2009-10-25 @ 20:45:22
URL: http://xxbananxx.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ähh okej han är verkligen helt besatt av dig :s

Usch jag förstår vad du menar..



Vad gullig du är Carro! Det var jättefint skrivet.

Okej, det kanske verkar lite konstigt att jag skriver att det var gulligt när det inte ens var till mig.. men ändå x)



Men Emma, jag har inte märkt nånting av att du skulle vara ledsen på ngt sätt... konstigt.

Fast jag kan nog lista ut vad det handlar om när jag tänker efter. Aja hoppas du blir på bättre humör innan onsdag! ;D



Puss och kram ! <33

2009-10-26 @ 11:00:30
URL: http://radonne.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack carro, verkligen! jag saknar det oxå, vi va jättemycket med varandra förut. vi hade alltid jättekul.



och till jossan

Vem är besatt av mej? x)

jag snor lite bilder från dej (a) <33

2009-10-27 @ 12:35:33
URL: http://emmapemmasmultronpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0