Breaking dawn

Asså jag har fått nått blogggrejsimojsan. Jag kan inte sluta. Jag vill bara tipsa om en underbar sak.
en låt, piano. Ni kanske har hört den?

Yiruma - River flows in you.
Herregud, så fort man hör den förändras allt. den påverkar en totalt.

jag hittade den för att det stod om Twilight i videon. Den hade passat otroligt fint som Bella's Lullaby som Edward spelar för henne. Stephenie beskriver så otroligt bra hur det låter och man kan nästa höra river flows in you i huvudet när man läser.
Det här är verkligen inte sån musik som jag lyssnar på, har aldrig fallit för enbart-piano-låtar förut. Men jag är total jättekär i den här. kan sitta och lyssna omochom på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0