I'll have it my way, and you'll be lovin' it

TJAAAAA

Nu är det sjukt längesen jag skrev i bloggen, och förlåt för det.
Men jag kan väl börja med en liten sammanfattning av vad som har hänt den senaste tiden.
Först och främst; jag har börjat världens grymmaste gymnasieskola, i en helt awesome klass med massor av mysiga esteter. Jag har ca 4 timmar musik i veckan, i love it.

Jag upptäckte nu att jag aldrig skrev här att min moppe blev stulen för ett bra tag sen. Jag blev sjukt ledsen, eftersom att det var min 15 årsdags present. Min lilla muppe. Den va borta en månad ungefär, innan en snäll människa hittade den och ringde polisen. Det va mer än en månad sen nu och moppen stor fortfarande i garaget på pappas jobb. Snartsnartsnart får jag köra den igen. jag läängtar.

Mitt sommarlov tog slut fort. Men det gör inget, jag har märkt att jag faktiskt tycker det är ganska kul att komma till skolan, även fast det tar ca en och en halvtimme dit. Vi får se om jag fortfarande tycker så om ett tag.

Och nu till nutiden.

Har varit med min älskling hela helgen, vilket har varit jättemysigt. Jag lyckades få honom att åka kommunalt hem till mej i gustavsberg. Det var inte lätt. Han har nästan aldrig åkt tunnelbana förut och det var nästan ren tur att han gick av vid rätt station. "är det nästa station? så jag ska gå av vid nästa station? men nästa då? men nu ska jag väl gå av?" .tur att telefoner finns.

Nu ska jag upp och fortsätta tvinga mig igenom musselstranden, världens tråkigaste bok.

Godnatt !



jag kan vissla "blinka lilla stjärna" nu,
*fett stolt*

Kommentarer
Postat av: bella

jävlar va snygg design! :D

2010-08-29 @ 23:00:25
URL: http://bellisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0