Lets make this now or never

DUMMA AXEL SOM SKA HOPPA UR LED HELA TIDEN!
Tänk på erika nån gång? usch, du ska få en kaka av mej imorgon. <3

Idag har jag varit på utvecklingssamtal, det gick väl som vanligt. Bra alltså.
Jag ska höja mig i 5 ämnen till, och det betyder 300 poäng för mej. Då borde jag inte ha några problem med att komma in på danderyds NV/musik.

Hela min framtid är planerad nu, med högskola och allting. det känns väldigt skönt att veta vad man vill. För ett halvår sen började man få panik för man inte visste vad man vill göra med sitt liv, men nu när det är klart kan man slappna av.

USCH VAD JAG ÄR GLAD.

Sen är man ju självklart beredd på att det inte alltid blir som man tänkt sig. Men jag kommer att försöka så mycket jag bara kan nu. Sen kommer jag att vara oändligt stolt över mig själv som lyckats nå mina drömmar.  
                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0