The party don't start 'til i walk in.

*nämner inga namn*
Haha, vafan? 5 gånger på en dag är inte normalt. Get over it, människa.
Klart som fan att man blockar personen. det började bli lite creepy.
 
nej nu ska jag faktiskt sluta bry mej helt och hållet. Fattar fortfarande inte ens varför jag blev indragen i den här skiten.
TACK OCH HEJ :D



Sitter och lyssnar på Escape the Fate, och jag fattar inte hur ett band kan lyckas ge en den där wow-känslan varenda gång. man tröttnar aldrig på låtarna.

Så, förutom att jag har APABAJSTRÅKIGT så mår jag faktiskt otroligt bra. Komma och göra mig sällskap?
Kommentarer
Postat av: Ida

Aldrig funderat över varför det står att jag besökt din bdb 5 gånger.-Jo för vi hade rätt så kul åt dina bilder.nämner inga namn heheh.

för det första.

1.Sluta se dej som ett offer.

2.Varför kan du inte skriva om att det är joel som "sårat" dej eller vadfan han nu påverka oss dej?varför måste jag läsa om hur elak jag är.?

3.Sluta skriv allt öppet på nätet som om nån bryr sig om en liten 15årig brud som desperat söker efter bekräftelse.Trött på att få det här släng i facet hela tiden.det är joels fel gnäll på han istället.Jag visste fan inte ens om allt.

End of discussion.

2010-02-21 @ 17:54:51
Postat av: Emma

Det är ju fan du som skriver allt öppet varenda jävla gång. Faktumet att kommenterar ett inlägg jag skrev för bara en timme sen visar ju faktiskt att du inte har släppt allting. Du går fortfarande in på min blogg, right? Allt jag ber om är att båda ni två låter mig vara, inte bara du. och nej, jag kastar inte allt sånt i ditt fejs. jag reagerade på det du skrev på bdb, eftersom att det lät som att jag blockat dej för ingenting och sen tokbesökt dig. OCH JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT FÅ DET HÄR SLÄNGT I FACET HELA TIDEN. Han skriver inget om mig på sin bdb. varför skulle jag ta upp allt med honom då för? jag slipper gärna kontakten. och du tror inte att det känns jävligt jobbigt att få sånt här efter det som hänt? att ni har "rätt så kul åt mina bilder" vadfan ska det betyda? Jag känner ingen av er. Och ni känner inte mej. Så get over it, som sagt, och lämna mej ifred nån jävla gång.

2010-02-21 @ 18:09:13
URL: http://emmapemmasmultronpuss.blogg.se/
Postat av: ida

Du kan börja med att sluta blogga om det.?Hmm?

Du kollar in min bdb fast du blockat min.?

varför??????????

hahah klart jag kollar vad du skriver om,antar att det är nåt om det,för du verkar aldrg komma över det precis.

GET OVER IT själv.

2010-02-21 @ 18:26:26
Postat av: Emma

Sluta skriv om det på din bdb då.

Och verkar jag aldrig komma över det?

haha.

2010-02-21 @ 18:47:34
URL: http://emmapemmasmultronpuss.blogg.se/
Postat av: Ida

kan du inte svara på varför du kollar in mina bilder då på bdb,eftersom det är ju mycket mindre creepy med en person som blockar och sen spanar in den blockades bdb?

lol.sluta sök bekräftelse på nätet.

2010-02-21 @ 18:53:03
Postat av: Emma

Okej, visst jag ber om ursäkt för att ha gått in på din bdb 2-3 gånger.

Men du va fan inne på min 5 gånger varje dag.

Och vadå söker bekräftelse? xD

2010-02-21 @ 19:54:58
URL: http://emmapemmasmultronpuss.blogg.se/
Postat av: Ida

lol.överdiv inte lite?

ja varför sitter du och skriver dina känslor och privat liv öppet för alla att läsa?

seriöst jävligt trött på att så fort det handlar om nåt med mej eller joel så hamnar det på din blogg?

klart jag kollar då?inte spc pepp på att du sitter och skriver skit om det öppet så alla kan läsa det.

vill du klaga klaga till joel?

varför kan du inte skälla på han om det här?vava?

2010-02-21 @ 20:47:34
Postat av: Emma

Ärligt talat har inte jag så jävla många läsare att fler kan läsa det här än på din bdb.

Och jag vill inte skälla ut någon. jag vill bara att allt blir som innan ni kom .



varför kan du inte bara inse att det som är gjort är gjort? vava?

Jag skriver vad jag vill, och den här gången var det inte om allting, det var om att jag blockade dej. För att du var inne på min blogg 5 gånger om dagen. Så jag ska sluta gå in på din. nöjd nu? haha. herregud..

2010-02-21 @ 22:04:17
URL: http://emmapemmasmultronpuss.blogg.se/
Postat av: Ida

men shit är du nåt jävla offer eller?

"innan ni kom" lol,det hände typ i en vecka eller nåt!Det är ingen stor sak som "drabba dej" vill du va sur fine va sur på joel klaga lite om hur vilket "offer du är" eller jhur vi "trampar på dej"

ger du dej in i leken får du leken tåla.Och om du inte pallar att det inte vart som du ville bli inte arg på mej som bara vill försvaram min kille?

är du korkad eller,vem skulle inte reagera som jag?

lol,skaffa dej självförtroende och sluta söka nån jävla bekräftelse på nätet.Du kommer inte få nån.



2010-02-21 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0