Ett desperat försök att få mej själv på andra tankar. måste det vara så extremt bara?

Jag försökte precis sträcka på mej, men det resulterade bara med att jag sträckte axeln. låter logiskt när man tänker efter. Men ni fattar vad jag menar. det gör j*ävligt ont fortfarande och jag är stel som ett kylskåp på ena sidan .

Jag har vaknat runt 2-3 varenda dag nu, och det är inte bra. Inte när det är ungefär en vecka kvar tills man ska gå upp kl 6 ist. 9 timmar tidigare än jag är van vid. Inte okej.

Nu ska jag fortsätta läsa Breaking dawn, som jag började med igår. känner mej lite efter, men det tar nog slut ikväll. jag läste ungefär 2/3 igår, från att jag vaknade tills jag la mej kl 2.

Min syster kommer upp idag ! jag har inte träffat henne på flera månader, så det ska bli riktigt roligt faktiskt. Synd bara att jag glömde hennes julklapp hemma hos mamma.

Ha det bra !<3
Kommentarer
Postat av: malin

haha söt header :D

2010-01-04 @ 18:56:10
URL: http://malinannamariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0