No one wants your opinion.

Jag fick ett ryck i torsdags kväll, och hoppade upp från sängen kl 21.00, stängde av teven och började städa mitt rum. Inte bara städa, för det tar inte särskilt lång tid, jag rensade allting. påsar som stått där i ett år, och i bokhyllan osv. Nu är det otroligt vackert i mitt rum.

Imorse städade jag dessutom i garderoben. också den är otroligt vacker nu.


Jag har en halv låt klar nu. jag är faktiskt ganska stolt, har aldrig skrivit en seriös låt själv förut.
 
Jag började gråta när jag spelade igenom den för 500de gången imorse.

^
l
Wierd.

Imorse gick jag och tänkte på vad jag hade drömt också.
"haha. vad kul! jag drömde att jag hade 2 gitarrer :D"
Sen kom jag på att jag faktiskt har det.
Ett bevis på att jag inte riktigt är vaken på morgonarna.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Eller så är det för att du är blond innerst inne! x)

2010-01-17 @ 01:04:15
URL: http://radonne.blogg.se/
Postat av: Jossan

Och jag vill höra din låt förresten! :D

2010-01-17 @ 01:04:45
URL: http://radonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0