DU. SKA. KALLA. MIG. HERR. SHREK. AAAAAH

Jag åkte till Åkersberga idag, än har jar inte tröttnat på att åka buss/tunnelbana/tåg. haha, sen åkte jag och träffade Erika, och sov där. Det var mys.
På kvällen åkte vi till garnsviken och tog ett par dopp, det var helt otroligt skönt. jag hade verkligen glömt bort hur mycket jag älskar att bada.

Idag träffade jag Carro MÅ.  10 minuter efter att vi kom hem till mamma så kom pappa och hämtade oss, han har nämligen kört hit min älskade moppe. så han skjutsade oss till den och så fick carro åkte moppe för första gången i sitt liv. det tyckte hon va läskigt x)

Nu ska jag försöka bli trött så att jag kan få vomna i vettig tid för en gångs skull. Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0