Awesome weekend in Gumrarö.

HOLA TORTUGA

Idag har jag gjort cirka ingenting. Men det gör inget, det brukar bli så på söndagar.
Söndagar är liksom så ingenting på något sätt. Man är glad för att man är ledig, men samtidigt vet man att man ska till skolan nästa dag. mittemellan. varken tråkiga eller roliga. Lördagar är bäst, för då kan man sova hur länge man vill och gå och lägga sig sent ^^

I fredags var jag på bergagårdens sk musikcafé. Det var jättekul och mysigt trots att jag hade huvudvärk hela kvällen. Trots det så fick Carro mig att sätta mig på en stol på scenen och sjunga och spela gitarr. Jag borde nog egentligen inte gjort det, men tanke på att jag mådde så illa sen att Erik fick stanna moppen på vägen hem för att jag skulle spy. Men det gick bra iallafall. Jag spydde inte på scenen iaf. Hipphipphurra.

Nu ska jag och Jessica sätta på en film och eta popkorn :3

GODNATT <3
Kommentarer
Postat av: Erika

du borde ändra din textgrejs om dig. Det står att du går i nian i sol. Men så ääääär det inte ;D

2010-09-15 @ 17:56:09
URL: http://blockstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0