Rompa

Min dag,
hah x)
de började såhär: Erika kom till mej halv 8 för att ja skulle göra en inbakad fläta på henne innan vi cyklade till skolan. Ja började berätta om min OTROLIGT sjuka dröm som ja drömde inatt. Herregud vad vi skrattade. Den skulle antagligen inte låta så rolig om ja skrev om den, men ja kan säga att min pappa som vampyr va me i den. Dessutom bodde ja i en bubbla under vattnet för att ja inte skulle va en av de som han va tvungen att äta, var 12e sekund. Sen blev ja gravid, ? , ja bodde helt ensam i min bubbla, så ja skickade ut ett brev så att någon kunde komma och hålla mej sällskap. Hon som kom tog med sej kakor, som vi sen upptäckte att min pappa hade stoppat andra kakor i. Rosa bambikakor, med riktiga bambi i.

Vi hade gympa på IP idag, ja hatar att ha gympa på IP. Men efter de så slutade ja och då skulle ja få va me min Erik <)
vi hade verkligen apaapakul, fast han va typ trött ena sekunden, och andra va han helt hyper. Han är konstig, "det underlättar".
Dessutom käkar han bark.
han är me i en hemlig klan eller va fan de heter oxå.
typ nånting med björn heter den, och dom dödar svampplockare.
hans smeknamn är Surikatbajs, fast han tkr mer om Giftigt Rävbajs.
haha x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0