23 dagar kvar

Jag älskar julen, vem gör inte det?
Nu när man börjar bli äldre är det inte julklapparna man längtar efter heller, det är hela alltet.
Alla förberedelser, maten, och att alla man tycker om är samlade. Redan nu börjar man höra julmusik överallt. det är såå mysigt. Alla är glada på julen.

Seriöst, jag får rysningar bara jag tänker på det.


och här är jordens sötaste låt jag precis hittade.
Kvaliten är bättre på spotify
Stever Curtis Chapman - All I Really Want




Well, I don't know if you remember me or not
I'm one of the kids they brought in from the home
I was the red-haired boy in an old, green flannel shirt
You may not have seen me, I was standing off alone

I didn't come and talk to you 'cause that's never worked before
And you'll probably never see this letter, anyway
But just in case there's something you can do to help me out
I'll ask you one more time

All I really want for Christmas is someone to tuck me in
A shoulder to cry on if I lose, shoulders to ride on if I win
There's so much I could ask for, but there's just one thing I need
All I really want for Christmas is a family

Kommentarer
Postat av: malin

JA! julen är så bäst! den är så mysig:D vill ha julafton nu! :D

2009-12-03 @ 16:01:04
URL: http://malinannamariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0