I love Kista Galleria

NU är det så att jag har hittat VÄRLDENS FINASTE jacka, som jag bara måste köpa.
Jag och Amina bestämde oss för att åka till Kista igår, så det gjorde vi. vi hade otroligt mysigt faktiskt. Så för att köpa min jacka så  åker jag till täby imorgon, och finns den inte där åker jag till kista.

Jag har nog aldrig fastnat för ett klädesplagg så mycket som för den jackan.

Förövrigt, har jag varit hos min farmor idag och ätit julmat och fått ännu mer julklappar. Trevlans trevligt sånt där.


[fast i mörkare grå]

Kommentarer
Postat av: Sophia

måste tyvärr säga att den är otroligt ful up close. fula färgprickar i den. typ gula röda osv.

2009-12-29 @ 22:25:56
URL: http://seraphine.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har testat den och sett den up close. den är helt perfekt. Jag ska ha den mörkare.

2009-12-30 @ 12:39:37
URL: http://emmapemmasmultronpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0