OH MY FUCKING GOD

Vi var på vägverket en timme innan de öppnade rummet. Kortet jag tog blev helt miffat, usch
Men sen så får jag äntligen gå in.

Efter ungefär halv provet börjar jag bli rädd. hon framför mej klarade det inte. Det var många frågot jag egentligen visste, men började tveka på. jag kollade igen säkert 5 gånger innan jag våga klicka på 'avsluta provet', och när jag gjorde det så skakade hela jag. jag kunde känna hjärtat slå.

Dessutom var datan så otroligt seg , så det avr vitt i säkert 20 sekunder innan resultate kom fram..

och det stod :



ATT JAG KLARADE DET!


Så så fort pappa kommer hem så ska jag få åka lite . shit, jag har varit överotroligthyperglad hela dagen idag.
Kommentarer
Postat av: malin

Grattis:D:D:D:D

2009-12-07 @ 08:38:58
URL: http://malinannamariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0