Too many men, Too many people making too many problems

Det var ett bra tag sen jag skrev om att jag skulle ha uppkörning. Well, guess what? Finalen imorgon.
Jag ska skriva kunskapsprovet på vägverket , klarabergsviadukten inne i stan. Jag fick 64 på distanstestet igår, så jag antar att jag kan rätt så mycket iallafall. Jag hoppas, tror och vill att jag klarar det imorgon. Då har det tagit över en månad från första kursdag till provdag.

MEN FÖRSTÅR NI DÅ HUR SUR JAG BLIR DÅ NÄR JAG KOLLAR UT MORGONEN INNAN JAG FÅR KÖRA ?
allting
är vitt, frost överallt. antagligen ganska så mycket is på vägarna. hur stor chans är det att man får köra då? typ noll.

Kommentarer
Postat av: malin

Lycka till!! :D

2009-12-03 @ 16:03:53
URL: http://malinannamariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0