The King Of Pop .

Herregud vad brun jag har blivit. Jag har alltid haft lätt för att bli brun, men de här är fan rekord. Jag har solat typ ett par dagar bara. Och mina ben är lika bruna som armarna. Yeey :D

Imorn ska jag til IKEA. jag ska få en helt ny garderob. Det behövs verkligen, gud vad skönt de ska bli.

Jag tror inte att någon har missat att Michael Jackson är död. Jag tycker att det är otroligt sorgligt, och , herregud, vem trodde att han bara helt plötsligt skulle dö då där? Jag kommer ihåg när ja va liten, och pappa satte på hans musik på datan. Jag typ älskade den. Nu kan jag fortfarande många av låtarna utantill. Han var så himla stor, och de han hade varit med om så himla mycket. Han hann vara känd i typ 40 år, och han hann inte ens fylla 51. Men alla anklagelser om att han var pedofil, och alla andra skandaler han har varit med om, gjorde nog att det var svårt att vara känd. Han tog 8 olika mediciner varje dag, och allting hade fått honom att rasa i vikt. när han dog vägde han 45 kilo.

Överallt står det om hans död. En till obduktion, Barnflickan styrde hans liv, Han läkare hade förgäves försökt rädda hans liv, hemliga outgivna låtar som kan vara värda miljarder, nya arv till hans barn.  jag vet inte hur många tidningssidor dom måste ha skrivit om honom nu. Hur många dagar har det gått? herregud. jag tycker att dom ska ta det lite lungt, så att dom får reda på rätt saker. dom kommer med nya orsaker i varje tidning. Man vill veta sanningen, eller hur? och jag tror inte folk blir sura för att dom får vänta ett par dagar , om dom får veta hur det egentligen är.

Dessutom har fansen börjat tro att Michael nu ska ha fejkat sin död. Pga en liten filmsnutt där man får se hur en helikopter för bort hans livlösa kropp. Dom påstår att man kan se honom sätta sej upp. Jag kollade på den, och ja, det ser ut som att han sätter sej upp. Men jag tror inte på det. Det var inte jordens bästa bild, precis och det man ser är inte alltid som det är. Men vem vet ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0