måndag

HERREGUUD va jag saknar alla. 4 dagar går långsamt när man är sjuk.
ja har seriöst längtat till måndag, hellre i skolan med kompisar än hemma och sjuk -.-

Ja har inte pratat med erika på msn eller sms nånting. Shit vad jag saknar henne,
Dessutom har hon bara skrivit ett blogginlägg, förrän när ja tittade nu. De känns skönt att veta lite vad han har gjort x) tss, vad konstig ja är. fast ja måste berätta vad som hände förra måndagen:

De började med att ja kom till skolan, när Amina och Erika ser mej springer dom fram till mej och kramar mej skithårt och nästan skriker ; 'VI TRODDE DU HADE DÖTT!'
ja blev förstås väldigt chockad, men förstod att de hade nånting med min mobil att göra. På söndagen hade ja varit hemma hos pappa pch firat honom tillsammans med alla syskon, och lyckats glömma mobilen där. så ja hade ingen möjlighet att messa någon, eller läsa något sms från nån. Dom verkar skitsura och förklarar att dom har smsat massor och blivit jätteoroliga. jag tycker att dom överdrev lite x) fast de va otroligt gulligt av dom att bry sej så mkt.
de hade också märkt att Erik, min pojkvän, oxå va borta, så dom går till hans kompis och ber honom ringa honom. Jag började senare än dom, och erik va sjuk den dagen.
sjukt sätt att börja en vecka på tycker ja x)
Kommentarer
Postat av: STRAWB3RY

INTE KUL! vi blev bajsoroliga för dej ;S

2009-05-24 @ 16:31:16
Postat av: Anonym

Eller huur !! Jag var megarädd. eller, iaf ganska orolig.

2009-05-25 @ 17:51:56
URL: http://blockstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0