Det är Erika som hör fel hela tiden. För hon har små öron.

Hejsan sötnosar x)
jag är fett flummig och jag vet inte alls varför. Jag vet iaf att min pmsvecka är över. Jag ska gå till ungdomsmottagningen snart och försöka skaffa p-piller, då de kanske inte blir lika illa som det har varit. jag har bråkat med nästan varenda person jag känner.

Idag har jag varit med Erika. Det har varit hur mysigt som helst. vi tog massa kort oxå. dom finns lite längre ner.
Vid 5 skulle hon hem och basta. hon är ju trots allt halvfinne. Men hon kanske kommer ut och träffar mej efter att hon har käkat.

Här kommer bilderna, sen ska jag göra något annat. puss !





Och jag är blek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0