Dramaqueens

Snart ska vi ha drama. Åh vad kul. Nu kan Jossan få skriva lite. Hejsan :) Jag vet inte vad jag ska skriva och Emmas knappar är skitläskiga. Dom är så platta! Förresten läs min blogg http://radonne.blogg.se Nu tycker jag att jag har gästbloggat klart x) så nu kan Anna få skriva. Hej (: anna här. Jag är typ jättesämst på att blogga, men jag ska göra mitt bästa för emmas skull. Jag tycker att din jättepumpa borde ta semester. Nu får erika gästblogga. Nu är det jag som skriver! Fy vad härligt. Nu blir emma värsta lycklig. Snart jag vi ha drama med Anna M. Hon har fina toffsar på sig och tycker att det är mysigt att folk spottar på golvet. Nu har vi precis valt en stol var så jag orkar inte skriva mer. Det var väldigt utmattande. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0