EN BLÅ MUPP

Orienteringsdag på domarudden. Fyfan vad tråkigt.


Förlåt för att jag inte har skrivit något på länge. Jag har helt enkelt inte pallat. Dessutom har jag inte haft ngt speciellt att skriva om , och det är inte kul att skriva inlägg bara för att man ska skriva.

Men i helgen har jag iaf varit med Acke, Carro och amina. plus massa mer.
Acke alla dagar. Vi har haft otroligt kul. <3

Så idag är jag på domarudden och orienterar tilsammans med anna. vi hade tänkt få mvg. haha , det är omöjligt. Vi har tur om vi får vg. Efter skolan ska jag va med Acke. Det är sååå trevligt :D maha .

Jag är på fett flumhumör, vilket inte är normalt för mej på morgnarna.
Erika kommer om en halvtimme. Jag gick upp jättetidigt för att hinna fixa mej och göra min matsäck, men eftersom att mitt smink och min plattång är hos mamma så satte jag bara på mej mössan och gympakläder. Sen hade jag en och en halv timme på mej att göra en liten sallad.


En blå mupp

 


Alla älskar mössan för att den är min.
MAhah.


Nånting hände när jag skrev inlägget. fråga mej inte varför det är stora bokstäver, om det är det. för jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Gud vilken snygg mössa! :D Var har du köpt den?

2009-09-28 @ 20:30:03
URL: http://nittiofyrafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0