Hitler var inte blond och blåögd. Även fast dom säger det.

Det var meningen att jag skulle vara med Acke idag efter skolan. Men den lilla saken har gått och blivit sjuk.. Han hade seglat idag i skolan, när det spöregnade. så han fryser massor. Dessutom har han pajat sin mobil, så jag få klara mej utan honom..
Men gud vad tråkigt, då måste jag ju vara hemmma hela dagen. Om jag inte kan tvinga ut honom lite senare.

Idag på bilden ringde min kära pappa och frågade om jag hade sett Missan. Jag blev jätterädd och misstänkte att hon aldrig kom in igårkväll. Det är inte första gången hon har sovit ute men hon har alltid kommit in direkt på morgonen. Men i morse såg jag henne inte någonstans . jag blev jätterädd.

Det regnade ju somsagt var idag. Så när jag kom hem hittade jag massa söta sniglar som jag avr tvungen att ta kort på med min fina mobilkamera på 8 mp. Gissan vem som kommer och puttar till armen så hela bilden blir förstörd? Missan.
Först blir jag skitsur, men sen kommer jag på att jag faktist har varit orolig för henne hela dagen. Hon var jättemysig, även fast hon hårade ner mina svart mjukisar. Nu är dom vita.

Nä, nu ska jag nog gå och ta mej lite mer Oboy. puss påer <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0