Jag kan cykla igen!

Statistiken har gått totalt ner i botten den här helgen. Eller inte riktigt, men nästan.

Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har faktist inte varit hemma 80% av tiden. Och idag hade jag fullt upp med att färga håret (!) .



Det är svart igen ! gud vad skönt, det känns verkligen som jag igen.

Och det spelar ingen roll hur mycket folk säger att jag var fin i brunt,
jag är jag i svart hår. Det kan inget ändra på.

Det blev en webcambild av den enkla anledningen att jag inte har hunnit ta några bilder än. Klockan är ganska mycket, och jag är trött. Dessutom så färgade jag som sagt var håret idag.




Men jag har massa mer att säga, så det här få bli ett långt inlägg.

Anna och Jossan kom hit idag, vi skulle kolla på Benjamin Buttons otroliga liv. Den va faktist jättebra. eller, så långt jag har sett va den bra iallafall. Kl 8 började det bli mörkt så Anna ville cykla hem innan det blev kolsvart. Som det är nu. Jossans pappa kom och hämtade henne för 5 minuter sen.

Imorn ska jag på synundersökning, gud vad kul! efter det kan vi äntligen skicka in ansökan om körkortstillstånd och allt det där. Jag längtar verkligen till en egen moppe <3

Erika kommer hem idag. Hon har ju varit i Rom sen i torsdags. Hon vet inte än att vi börjar 10.40 istället för vanliga tiden 08.30 så jag hoppas att hon messar mej och frågar så fort hon är i sverige. Jag har ingen aning om när hon landar.

Nu börjar det bli för långt tror jag, jag vet själv hur tråkigt det är att läsa långa inlägg x) jag går nog upp och läger mej och kollar på teve en stund nu. Det är så skönt att vara ensam hemma. Det är helt tyst verkligen. jag älskar det .

Godnatt på er, vi ses <3

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Aw, tack! dte e lugnt ;)

kramis!

2009-09-07 @ 14:48:56
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0