kvicksilver är flytande metall

Nu har jag kommit hem . igen.
Jag vill bara säga att jag har gett *den personen* en andra chans. Är fortfarande otroligt irriterad på honom, så jag hoppas han fixar allting nu, så att man kan lita på honom igen. Gud vad dryg jag har varit idag, speciellt mot honom. men jag vill att han ska fatta att något sånt går inte över på en dag. Dessutom en till sak jag är irriterad för, inte alls lika mycket men ändå. Innan sista lektionen, som var teknik, så satt jag på ett räcke, och höll i mej. Jossan och Anna puttade mej först en gång, och jag sa till eftersom att det va obehagligt, sen en till gång och jag sa då till en gång till. Tredje gången ramlade jag bakåt, men som tur var stod dom bakom och lyckade ta emot mej. Jag gjorde inte illa mej någonstans men jag fick jordens chock. Jag kunde knappt gå och blev helt blek i ansiktet. Grejen är att anna och jossan sa knappt förlåt. Jag känner mej fortfarande helt skakis efter händelsen. Självklart är jag inte sur på dom. men ni fattar. Tur att Erika var där och hjälpte mej x)

Eftersom att jag har fått så mycket nya besökare tycker jag att alla dom kan gå in och kolla Underbara Erikas blogg. klicka på bilden så kommer ni automatiskt dit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0