livet är hårt och orättvist.-Ge Bodil en pepparkaka!

Har varit med Erik idag. Vi, jag, gick ner till marknaden. Han åkte moppe. jag ville inte ha hans fula hjälm, som jag fick ha ändå senare när vi åkte och ätade på mcdonalds.

Jag har varit otroligt trött hela dagen idag. Jag vet inte alls varför, kan bero på att jag drömde massa konstigt inatt.
Om en viss person, som jag inte tänker nämna namnet på. Asså han va läskig, först betedde han sig som att han gillade mej * usch * sen så typ dödade han sin kompis och jag , jossan och Anna sprang därifrån. Helt plötsligt lekte vi en dödslek. han va immun mot siffran 6.
På morgonen vaknade jag och tänkte att jag hade fått jordens bästa ide till en film, men senare kom jag på att jag inte ens visste hur drömmen hängde ihop.
Kommentarer
Postat av: Jossan

Öh okej..? Vilken knäpp dröm, Emma! xD <3

2009-09-16 @ 19:55:28
URL: http://radonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0