Typiskt dej, asså.

Asså gud. Vi har pluggat erika och jag. Det började med att vi skulle färglägga det Periodiska Systemet så att allting blir uppdelat, men det slutade med att vi gjorde egna , från blankt papper. Alltså skrev alla grundämnen, vikten på dom, numret och vad dom hade för förkortning. herregud vad jobbigt det var. men dom blev finast i världen iallafall.

Idag på dramat kom skolsyster in och pratade om svininfluensan. Hon babblade på om allt man redan visste, typ som att man ska nys ai armvecket, tvätta händerna ofta osv. Precis innan hon skulle gå så sa hon något i stil med : åhjuste, en sak till. Det är förbjudet att Kramas och pussas.

Alla trodde detta var ett skämt, men otroligt nog var det inte det. Herregud, jag fattar att det inte är så bra för att alla kan smittas samtidigt. Men ska man gå omkring i skolan och vara rädd för att ta i varandra?

Åh neej, jag råkade peta på dej med lillfingret :O JAG KOMMER FÅ SVININFLUENSAN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0