Var är eminem?

Jag saknar Erika. Hon smsade mej idag. Och sa att jag skulle hälsa alla. Hon hade varit på toa på en resturang vid spanska trappan eller nått. Gud vad mysigt. Här regnar det och blåser, och hon har 29 grader varmt och sol. Tror jag. Jag är hemma hos erik nu, det är mysigt. Vi har käkat nån ungersk grej som va ungefär som färskpasta. Hans låtsasmamma hade gjort de själv. Senare ikväll ska vi kolla på hancock och äta ostbågar. Jag kan skicka lite bilder sen. Men bara om ni är snälla. <3
Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! :D Jag har det anusvarmt här !

Det är lite jobbigt ibland faktiskt, men på kvällen är det värsta mysigt :)

2009-09-05 @ 15:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0