Why don't you come over here?

Jag är förkyld, förkyld förkyld. Så förkyld som jag var 2003 på astrid lindgrens barnsjukhus och hette 'Ebba' för att jag inte kunde säga m ordentligt. Det är inte kul.

Erika har sina små egna ord som hon säger oavbrutet i vissa perioder. 'i kina'  'skriv en bok' . Just nu går hon omkring och säger 'din mamma kan va en .. !' till vad man än säger. Säger man att man inte tycker om sallad, så kommer hon direkt och säger 'Din mamma kan va en sallad'. hon är sjukt sjuk.
'komda' är ngt hon säger jätteofta också. T ex till nyckeln som inte vill in i låset, eller kyckligen som inte vill fastna på gaffeln. Jag slår vad om att när hon är ensam hemma går hon omkrig och säger 'Komda!' till allt som inte gör som hon vill.

Jag har ont i magen, lite läskigt faktist. vaknade i förrgårnatt och hade så ont att jag inte kunde somna om igen. Jag var i ett sånt där läge mitt emellan sovandes och vaken, så jag typ drömde samtidigt. Inte roliga drömmar.

Det är 11/9 idag. Sjukt läskigt. kl 10 börjar flight 69, om katastrofen som hände för 8 år sen. jag har faktist aldrig sett den . Vi har dukat upp med popcorn och ostbågar och väntar bara på att filmen ska börja.

 ni får ha det så trevligt ! puss på er <3
Kommentarer
Postat av: Erika

Det var amina som sa I kina. inte jag

2009-09-13 @ 21:44:12
URL: http://blockstrand.blogg.se/
Postat av: Emma

men du sa oxå det x) <3

2009-09-13 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0