FÖRSENT FÖR EDELWEEIISSS. plinplingplingplong

Det är söndag, jag sitter framför datorn ensam och lyssnar på Håkan Hellström.

Förövrigt har min helg varit uppochner.
Massor av skit på mej. som jag inte förtjänar.
MEN det har löst sig. for that i am happy.

Jag hatar att Håkan Hellströms texter ska vara så jävla bra..

Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Och bajsa på dej om du tror att du vet vem det handlar om. För det vet du inte. 


Helt random, men. jag hatar när sånt här som hände i helgen händer. först så höjs självförtroendet, sen rasar det ner en kilometer under botten. iaf när man sitter hemma själv och lyssnar på håkan hellström.
Det är det här jag menar, lämna mig inte ensam. då får jag bara sjukt konstiga tankar om att jag inte räcker till.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0