Jag älskar er ändå :D

Det är så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR skönt med lov.

jag behövde det verkligen.

Min pappa kommer inte att bo i åkersberga efter 3 maj, och efter skolavslutningen följer jag med till huset på värmdö. Usch, jag kommer sakna alla. Men, jag lovar att vara i berga bajsmycket. Jag tänker inte överge min mamma, som hon verkar tro, jag tror att vi faktiskt kommer att träffas mer än vad vi gör nu. Och alla kompisar också, aldrig att jag bryter kontakten med er. <3
Och funkar det inte så kan jag ju alltid komma och bo hos min mamma. hon är bäst <3


Precis som bergaskolan inte bara är väggar och tak, så kommer alla minnen från åkersberga alltid finnas kvar hos mig.

Det känns otroligt overkligt att jag inte kommer bo här så mycket sen, som att lämna allt bakom mig.
Huset som jag bott i i över 13 år, och friheten med att det är nära till allt. Det är helt sjukt hur mycket jag kommer sakna allt. Men samtidigt kommer det att bli skönt att kunna börja om från början.


Allt finns ju kvar ändå, right? <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0