Be careful what you're wishing..

NU BEHÖVER JAG HJÄLP.

Jag har sökt in till NV/musik på både Åva och Danderyd och nu har jag fått veta vilka datum jag ska dit och provspela. Jag har endast 2 veckor på mig, och jag ska spela upp minst 2 låtar på huvudinstrument och ett på biinstrument. För några dagar sen var mina val klara men nu börjar jag tveka. jag vill ju ha så många poäng som möjligt.


Huvudinstrument (gitarr):
That green gentleman - Panic at the disco
Wonderwall - Oasis
Face down acoustic - The red jumpsuit apparatus

Biinstrument (piano):
Hurt - nine inch nails
Fireflies - Ron Pope
How to save a life - The fray

Med närmare eftertanke skulle ingen passa mig särskilt bra.. Usch. Jag kommer faila totalt.
Kommentarer
Postat av: Erika

Not (: Det kommer gå asbra. tänk på att du typ alltid får 1000 beröm när du spelat upp ngt i skolan (: <3

2010-03-02 @ 12:00:39
URL: http://blockstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0