Det är omöjligt att få din uppmärksamhet, huh?

Nej.

Det är en vecka kvar tills jag ska till danderyd, sen till åva.
Såhär förberedd är jag :
exakt, nada !

Jag har hundra låtar att välja mellan, och jag har ingen aning om vad dom vill höra, eller vad dom kommer att lyssna på.

Dessutom sitter man och pluggar. Eller försöker plugga. Jag har ca en hel uppsats kvar samalagt.
Och här sitter jag och.. redigerar bilder?
Jag ville se hur jag såg ut i blåa ögon.
Usch, fy på dej emma. men jag blir så lätt distraherad.

Jag kan inte plugga på kvällen. Inte på dagen heller för den delen..
Men det har varit extra svårt nu, för att jag haralltid haft den inställningen att lov är lov. Och lov betyder att man slipper skolan ett tag. Även fast jag vet att jag verkligen skulle behöva få det här klart så säger någonting emot hela tiden. Man lovar sig själv att ta tag i det så fort som möjligt, men det blir aldrig så. Jag ska skärpa mig.

Men när jag ändå sitter här och skriver kan jag ju faktiskt lägga upp bilden samtidigt. jag blev rätt nöjd med effekten.



puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0