E

Idag var jag på Åva, och hade intagningsprov där istället.

Jag blir lite förvånad över mig själv hur lugn jag lyckades verka på utsidan. Jag pratade otroligt mycket och jag lyckades att inte blanda ihop alla ord som jag annars alltid gör. Efter gitarrlåten fick jag spela lite ackord till.. gissa vilken låt? Let it be. Helt otroligt kul, eftersom att jag spelade den på en konsert i skolan förut. Sen fick jag sjunga Knocking on heavens door, och han ändrade ton massa gånger, OCH (!) jag klarade varenda ton *superduperstolt*. Stämmorna gick väl mindre bra, men det funkade.


Det irriterande med det här att jag verkligen vill in på Danderyd, inte Åva.

Men, om jag ska vara ärlig nu och bortse från att min högsta önskan är att få gå med Erika, så tyckte jag mer om Åva. Det var mycket finare lokaler och allt kändes mycket proffsigare. Dom anpassade sig efter mig och det jag kunde, så att jag i min egen takt kunde visa allt jag kunde. Istället för att skynda på allting, och tillochmed avbryta mig mitt i låten som de gjorde på Danderyd.


Kommentarer
Postat av: Tobias Sundelönn (DIN BAAARNDOMS BUDDY (h))

ASSÅ EMMA!!!

IT'S ME ._.

ADDA MIN MSN!! :D

[email protected]

2010-05-05 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0