Har du inte sett filmen om sagan om en ring

Ett till inlägg bara,
sen ska Emma soova.




Men jag måste verkligen tipsa vidare låten som min syster tipsade mig om.

Anna Hertzman - Va fan
Tyvärr hittar jag ingen bra version på youtube så jag skicka spotifylänken istället. klicka bara på låtnamnet.
Jag har svårt för att fastna för låtar första gången jag hör dem, men när jag gör det så är det verkligen med en wowkänsla. Det jobbiga är att jag alltid lyssnar sönder dem de första dagarna, och sen så vill jag inte lyssna på dem mer.


Och btw liksom, så skrev jag för ett tag sen att jag ska bli moster. Nu har jag fått veta att det blir en pojke, och min syster sa att han kanske ska heta River Alexander. Uttalas som "flod" på engelska, fast på svenska förklarade hon. Hursomhelst tycker jag att namnet är otroligt fint.

Jag saknar henne ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0