It's a regular thing..

Haha, varenda blogg jag har läst "Visste ni att.."listor på saker om sig själva så har jag skrattat lite åt hur mycket random saker som kan dyka upp. Och eftersom att jag är ett stort Random-fan så gör jag väl också en lista då..

Visste ni att..

Jag brukar sätta mig i garderoben när jag har tråkigt
Ja, detta är sant och flera som känner mig kan intyga det. En gång tog jag en kudde och satte mig och läste ett tag, bara för att det såg så tråkigt ut att sitta i sängen och läsa.

Jag har spelat gitarr sen jag var 10
När jag fyllde 10 fick jag min morfars gamla gitarr. Jag gick och lånade en bok på biblioteket om hur man spelar och visade upp första låten för mamma en vecka senare. Jag har aldrig gått på lektioner, och har inte lärt mig särskillt mycket i skolan pga av en väldigt förvirrad musiklärare som sällan hjälpte någon.
Det roliga är att anledningen till att jag ville ha en gitarr var att jag var avundsjuk på min granne som precis fått en.

Jag hatar att prata i telefon
Självklart finns det undantag. Amina, Erika och Erik är/var nog de enda som jag faktiskt kan/kunde prata flera timmar med. Även om jag sällan gör det. Ringer det någon annan undviker jag helst att svara. Thank god for sms<3

jag har upptäckt väldigt många gånger att anledningen till att jag inte tycker om personer är för att jag är avundsjuk på dem
Jag har väldigt lätt för att tycka och tro att andra människor är så mycket bättre än mig, och att de ser ner på mig. Det är något som jag hela tiden försöker ändra på. Jag vill ta mer plats, på ett bra sätt och få folk att förstå att jag är en bra person. Det här är något jag tänker på varje dag.

Jag har lätt för att falla för personer, och svårt för att släppa dem när jag borde.
Däremot har jag aldrig gått och blivit kär i en person som jag inte träffat, eller pratat med. Man kan säga att jag tycker verkligen att insidan är viktigast. Hoppas inte jag blir ful bara för att jag säger så nu..

Jag fick hicka när jag vaknade imorse
Direkt när jag satte mig upp på sängen.

Jag hatar dansbandsmusik
Det enda musikgenret som jag verkligen inte klarar av.

Jag stavade "reste" "resde" på ett spanskaförhör förut, x30.
God knows what i was thinking..

Jag känner att den här listan börjar bli tråkig, samtidigt som jag börjar bli hungrig.
Det kanske är anledningen tillochmed.


Nej, ni behöver inte läsa om ni inte vill. eller?



"it's an evil fucking room winter"
guess what? snön smälter.
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, en onädig fråga bara:

Hur fick du få dina föräldrar låta dig att pierca dig? Vill ha håll i naveln men dem säger nej, hur mkt jag än tjatar asså:O haha jobbigt va, sorry för min random kommentar:P



Fiin blogg!

2010-03-08 @ 23:01:49
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0