Varsågod erika x)

Som sagt var vi på kungsberget igår, och det var verkligen helt awesome.

När vi hämtat skidorna och allt så åkte vi till knappliften och den enklaste backen på hela kungsberget. Då stannar erika och säger att hon vägrar åka upp. Men tillslut får jag upp henne. haha, sen lyckades jag tjata upp henne till toppen också. Hon var BAJSSUR på mej däruppe, och hon sa att hon mådde illa och allt. Men jag fick henne att iaf åka ner, sicksack och i 5 km/h istället för att behöva gå ner. Och när hon kom ner var inte inte sur längre, då ville hon upp igen.

Jag är fett stolt för att ha lyckats få henne att åka så mycket som hon gjorde, med tanke på hur rädd hon var innan. Hon var helt inställd på att åka den lättaste backen hela dagen och jag blev lite irriterad på henne för att hon inte försökte. Och hon känner ju mig, hon vet att jag är envis.

Dessutom borde hon och jag ställa upp i ankarliftVM , för våran teknik äger ju allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0